Microsoft .NET

Verheggen Software Solutions is opgericht door Stefan Verheggen. Stefan heeft ruim 15 jaar ervaring met softwareontwikkeling op het Microsoft .NET platform. Daarbij heeft hij opdrachten uitgevoerd in verschillende sectoren volgens de Agile/Scrum methodiek. Stefan heeft ervaring op zowel het frontend als backend vlak ook heeft hij ervaring in het bouwen van geautomatiseerde testen, waarbij de kwaliteit van de software gewaarborgd blijft. Stefan coacht en begeleidt ook mede ontwikkelaars.

Microsoft Dynamics CRM

Wij hebben ook ruime ervaring met het Microsoft Dynamics CRM platform (online en on-premise), zowel functioneel als technisch. Hierdoor kunnen wij samen met u uw wensen realiseren door gebruik te maken van out of the box functionaliteit, waardoor sneller en met hogere kwaliteit oplossingen gerealiseerd kunnen worden. Daardoor is er minder maatwerk nodig, waardoor onderhoud geminimaliseerd is. Indien nodig kan Verheggen Software Solutions ook maatwerk realiseren, hierbij kan men denken aan integratie met andere bedrijfsapplicaties als ook functionaliteit om bedrijfsprocessen te integreren indien out of the box functionaliteit dit niet ondersteund.

Microsoft Azure

Verheggen Software Solutions heeft expertise op het Microsoft Azure platform. Dit is voornamelijk technische kennis, waarbij software componenten worden geimplementeerd en gedeployed in Microsoft Azure. We hebben ervaring met het ontsluiten van Microsoft Dynamics CRM online naar Microsoft Azure en het implementeren van webapplicaties en webjobs om zo ervoor te zorgen dat de software schaalbaar blijft. Wij hebben in mindere mate ervaring met de inrichting van Microsoft Azure.

Application Lifecycle Management

Verheggen Software Solutions heeft ruime ervaring met Visual Studio Team Services, daardoor kunnen we u adviseren bij het automatiseren van het ontwikkel- en releaseproces. Door het automatiseren van het ontwikkel- en releaseproces in VSTS is het mogelijk om sneller en gecontroleerder naar andere omgevingen te deployen. We kunnen dit realiseren voor Microsoft .NET en Microsoft Dynamics CRM componenten. Hierbij heeft u altijd een overzicht van welke functionaliteit in welke release wordt opgeleverd en wanneer er onverhoopt toch een probleem wordt geconstateerd is het mogelijk om snel de wijzigingen te controleren en het probleem te verhelpen.